آ
-
آدینه فر، امیر رضا
ارائه مدل عوامل موثر برصادرات فرش دستباف از دیدگاه قابلیتهای پویا و قابلیتهای بازاریابی با تاکید بر نگرش مشتریان هدف [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 214-239]
ا
-
احمدی، احمد
جرم و پیشگیری از آن در بازار سرمایه؛ راهبردهایی برای افزایش اعتماد سرمایهگذاران [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 113-127]
-
احمدی چهره برق، سیاوش
الگوی تداوم خرید محصولات مشابهاصل در سطح سازمانی (مورد مطالعه: محصولات صوتی و تصویری مشابهاصل) [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 70-89]
-
اسکندری، پیمان
طراحی الگوی ترکیب بهینه کالا در فروشگاههای زنجیرهای با محوریت افزایش بهره وری بنگاه و بهبود تجربه مشتری (مطالعه موردی: فروشگاههای زنجیرهای رفاه) [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 1-26]
-
امیری، صبا
تحلیل رفتار خرید مصرفکنندگان تحت تأثیر آگاهی از پایداری در صنعت مد (مطالعه موردی: صنعت پوشاک) [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 45-69]
-
انصاری، آذرنوش
طراحی مدل موفقیت و کارایی مناطق ویژه اقتصادی با تمرکز بر رفتار صادراتی [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 147-184]
ب
-
بشیر خداپرستی، رامین
واکاوی نقش رسانه ای شدن و مسئولیت اجتماعی شرکت بر ادراک مشتری با توجه به نقش تعدیلگر ریسک شهرت (مورد مطالعه : مشتریان محصولات شرکت اروم آدا) [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 72-90]
-
بیگی، جمال
جرم و پیشگیری از آن در بازار سرمایه؛ راهبردهایی برای افزایش اعتماد سرمایهگذاران [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 113-127]
-
بهبودی، امید
از مولفه های نگرشی تا تمایل به خرید؛ بررسی نقش آمیخته بازاریابی، مسئولیت اجتماعی و کیفیت ادراک شده؛ رویکردی به بازاریابی سبز (مورد مطالعه: مشتریان محصولات ارگانیک) [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 91-112]
پ
-
پیشه ور زاد، امید
بررسی رابطه به خاطر سپاری پیامهای بازرگانی و هیجانات دیداری و شنیداری با استفاده از رویکرد بازاریابی عصبی [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 129-142]
ت
-
ترابی، محمدامین
نقش میانجی نفرت از برند در تأثیر تجربه منفی مشتری بر مقابله با برند و اجتناب از برند [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 1-25]
ج
-
جبارزاده، یونس
تأثیر تبعیض درکشده بر قصد شکایت مشتریان با نقش میانجی عصبانیت مشتری و نقش تعدیلگر قدرت واکنش مشتریان [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 94-114]
-
جلالیان، سعید
تأثیر انگیزههای مذهبی، انسانی و مالی بر قصد مشارکت خیرخواهانه، قصد خرید و نگرش به فروشگاه [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 115-135]
-
جمشیدی، داریوش
ارائه الگوی ارزش ویژه برند جهت افزایش سهم بازار: مبتنی بر دیدگاه رفتار مصرف کننده [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 160-179]
-
جمشیدی نوید، بابک
علایم روانشناختی و عاطفی در انواع جهت گیری های سرمایه گذاری بورس اوراق بهادار تهران؛ مطالعه ای بر اساس تئوری پومپین [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 206-219]
-
جولا، نعمت اله
تدوین الگوی حمایت مصرف کننده از وبسایت براساس غنا و تعامل پذیری درک شده: با رویکرد تحلیل مضمون [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 26-50]
ح
-
حاجی علی اکبری، فیروزه
ارائه الگوی پیامدهای استعاره های دیداریِ تبلیغات تعاملی بر رفتار مصرف کنندگان با استفاده از تکنیک دلفی [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 185-213]
-
حاجی علی اکبری، فیروزه
طراحی الگوی ترکیب بهینه کالا در فروشگاههای زنجیرهای با محوریت افزایش بهره وری بنگاه و بهبود تجربه مشتری (مطالعه موردی: فروشگاههای زنجیرهای رفاه) [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 1-26]
-
حاج علیان، مهناز
طراحی مدل ساختاری تفسیری شکلگیری رفتار خرید آنلاین اجباری و ناگهانی مصرفکننده [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 71-106]
-
حبیبی، مهدی
ارائه مدل آمیخته یکپارچه بازاریابی مبتنی بر رفتار مشتری صنعتی (مطالعه موردی: شرکت نفت بهران) [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 1-20]
-
حیدریان، اردشیر
بررسی تأثیر نقض و تخطی از قراردادهای روانشناختی بر رفتار شهروندی مشتریان بیمارستان ها با توجه به نقش میانجی اعتماد مشتری [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 51-70]
-
حیدرزاده، کامبیز
نقش هیجان بر تجربه خرید زنان با بررسی انگیزه خرید با همراه؛ مطالعهای کیفی [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 50-67]
-
حسینی، یوسف
علایم روانشناختی و عاطفی در انواع جهت گیری های سرمایه گذاری بورس اوراق بهادار تهران؛ مطالعه ای بر اساس تئوری پومپین [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 206-219]
-
حسین زاده آهنگر، امیر
مشاهدهای نیمه تجربی از تاثیر قدرت ستاره افراد مشهور بر رفتار خرید مصرف کنندگان [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 68-93]
-
حسین زاده شهری، معصومه
طراحی مدل ساختاری تفسیری شکلگیری رفتار خرید آنلاین اجباری و ناگهانی مصرفکننده [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 71-106]
-
حق شناس کاشانی، فریده
طراحی مدل دو جنبهای وفاداری مشتریان خدمات بانکداری الکترونیک [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 113-137]
-
حقیقی نسب، منیژه
ارائه مدل رفتار مصرف پایدار با استفاده از نظریه تلنگر [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 180-205]
-
حکیمی فر، نازنین
ارائه مدل رفتار مصرف پایدار با استفاده از نظریه تلنگر [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 180-205]
-
حمیدزاده اربابی، علیرضا
بررسی اثر نوگرایی مصرفکننده و برند سبز بر قصد خرید با نقش میانجی نگرش مصرفکننده (موردمطالعه: فروشگاههای زنجیرهای شهر اردبیل) [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 107-128]
خ
-
خدایاری، بهناز
طراحی مدل وفاداری مشتریان (مورد مطالعه: سازمان تأمین اجتماعی) [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 136-159]
-
خیری، بهرام
ارائه مدل آمیخته یکپارچه بازاریابی مبتنی بر رفتار مشتری صنعتی (مطالعه موردی: شرکت نفت بهران) [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 1-20]
-
خیراللهی، فرشید
علایم روانشناختی و عاطفی در انواع جهت گیری های سرمایه گذاری بورس اوراق بهادار تهران؛ مطالعه ای بر اساس تئوری پومپین [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 206-219]
د
-
دیرین، نرگس
تاثیر منافع اجتماعی و اطلاعاتی بر نگرش نسبت به جوامع برند آنلاین و رفتار مصرفکننده [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 21-44]
-
درودی، هما
ارائه الگوی پیامدهای استعاره های دیداریِ تبلیغات تعاملی بر رفتار مصرف کنندگان با استفاده از تکنیک دلفی [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 185-213]
-
درودی، هما
طراحی الگوی ترکیب بهینه کالا در فروشگاههای زنجیرهای با محوریت افزایش بهره وری بنگاه و بهبود تجربه مشتری (مطالعه موردی: فروشگاههای زنجیرهای رفاه) [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 1-26]
-
دیکسون، جف
شناسایی و اولویتبندی شاخصهای شعف مشتریان ورزشی: با تاکید بر ورزشکاران خبره ایران [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 90-112]
-
دل افروز، نرگس
ارائه الگوی عوامل تاثیرگذار بر تمایلات رفتاری گردشگران نسبت به مصرف غذا در استان گیلان با استفاده از نظریه دادهبنیاد [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 28-50]
-
دهدشتی شاهرخ، زهره
تدوین الگوی حمایت مصرف کننده از وبسایت براساس غنا و تعامل پذیری درک شده: با رویکرد تحلیل مضمون [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 26-50]
-
دهقانی قهنویه، عادله
تاثیر منافع اجتماعی و اطلاعاتی بر نگرش نسبت به جوامع برند آنلاین و رفتار مصرفکننده [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 21-44]
ر
-
راموز، نجمه
دلبستگی و نفرت از برند، دو روی سکه در مدیریت برندها (مطالعه موردی: مشتریان تلفن همراه برند اپل ) [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 138-159]
-
رجبی، مژگان
نقش هیجان بر تجربه خرید زنان با بررسی انگیزه خرید با همراه؛ مطالعهای کیفی [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 50-67]
-
رحمتی، یلدا
ارائه الگوی عوامل تاثیرگذار بر تمایلات رفتاری گردشگران نسبت به مصرف غذا در استان گیلان با استفاده از نظریه دادهبنیاد [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 28-50]
-
رستمی، محمدرضا
ارائه مدل رفتار مصرف پایدار با استفاده از نظریه تلنگر [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 180-205]
-
رسولی، نسرین
نقش میانجی نفرت از برند در تأثیر تجربه منفی مشتری بر مقابله با برند و اجتناب از برند [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 1-25]
-
رسولی، ولی
جرم و پیشگیری از آن در بازار سرمایه؛ راهبردهایی برای افزایش اعتماد سرمایهگذاران [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 113-127]
-
رسولی آزاد، مراد
علایم روانشناختی و عاطفی در انواع جهت گیری های سرمایه گذاری بورس اوراق بهادار تهران؛ مطالعه ای بر اساس تئوری پومپین [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 206-219]
-
رضایی، بیژن
تحلیل رفتار خرید مصرفکنندگان تحت تأثیر آگاهی از پایداری در صنعت مد (مطالعه موردی: صنعت پوشاک) [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 45-69]
-
رضایی، نادر
جرم و پیشگیری از آن در بازار سرمایه؛ راهبردهایی برای افزایش اعتماد سرمایهگذاران [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 113-127]
-
رنجبر ارشتناب، زهرا
تأثیر تبعیض درکشده بر قصد شکایت مشتریان با نقش میانجی عصبانیت مشتری و نقش تعدیلگر قدرت واکنش مشتریان [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 94-114]
-
رهنمای رودپشتی، فریدون
طراحی مدل وفاداری مشتریان (مورد مطالعه: سازمان تأمین اجتماعی) [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 136-159]
-
روستا، علیرضا
الگوی تداوم خرید محصولات مشابهاصل در سطح سازمانی (مورد مطالعه: محصولات صوتی و تصویری مشابهاصل) [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 70-89]
-
روستا، علیرضا
ارائه الگوی ارزش ویژه برند جهت افزایش سهم بازار: مبتنی بر دیدگاه رفتار مصرف کننده [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 160-179]
ز
-
زارعی، قاسم
تاثیر منافع اجتماعی و اطلاعاتی بر نگرش نسبت به جوامع برند آنلاین و رفتار مصرفکننده [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 21-44]
-
زاهدی پور، محمد
طراحی مدل وفاداری مشتریان (مورد مطالعه: سازمان تأمین اجتماعی) [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 136-159]
س
-
سیف اللهی، ناصر
بررسی اثر نوگرایی مصرفکننده و برند سبز بر قصد خرید با نقش میانجی نگرش مصرفکننده (موردمطالعه: فروشگاههای زنجیرهای شهر اردبیل) [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 107-128]
-
سنجری نادر، بهزاد
بررسی تأثیر نقض و تخطی از قراردادهای روانشناختی بر رفتار شهروندی مشتریان بیمارستان ها با توجه به نقش میانجی اعتماد مشتری [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 51-70]
ش
-
شبگو منصف، سید محمود
ارائه الگوی عوامل تاثیرگذار بر تمایلات رفتاری گردشگران نسبت به مصرف غذا در استان گیلان با استفاده از نظریه دادهبنیاد [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 28-50]
-
شیرخدایی، میثم
مشاهدهای نیمه تجربی از تاثیر قدرت ستاره افراد مشهور بر رفتار خرید مصرف کنندگان [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 68-93]
-
شفیعی، میثم
" بررسی سطح تمایل گردشگران ایرانی جهت سفر به مقاصد داخلی در دوران بحران کووید-19 " [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 1-27]
ص
-
صدیقیان، نرگس
ارائه الگوی پیامدهای استعاره های دیداریِ تبلیغات تعاملی بر رفتار مصرف کنندگان با استفاده از تکنیک دلفی [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 185-213]
-
صلواتی، شهرام
شاخصهای تأثیرگذار بر نگرش مصرفکنندگان بازار خودروهای لوکس به روش تحلیل مضمون [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 51-71]
-
صنوبر، ناصر
تأثیر تبعیض درکشده بر قصد شکایت مشتریان با نقش میانجی عصبانیت مشتری و نقش تعدیلگر قدرت واکنش مشتریان [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 94-114]
-
صوفی، منصور
بررسی رابطه به خاطر سپاری پیامهای بازرگانی و هیجانات دیداری و شنیداری با استفاده از رویکرد بازاریابی عصبی [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 129-142]
ط
-
طاهری کیا، فریز
الگوی تداوم خرید محصولات مشابهاصل در سطح سازمانی (مورد مطالعه: محصولات صوتی و تصویری مشابهاصل) [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 70-89]
ع
-
عابدین، بهاره
مشاهدهای نیمه تجربی از تاثیر قدرت ستاره افراد مشهور بر رفتار خرید مصرف کنندگان [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 68-93]
-
عبدالوند، محمدعلی
نقش هیجان بر تجربه خرید زنان با بررسی انگیزه خرید با همراه؛ مطالعهای کیفی [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 50-67]
-
عبدالوند، ندا
طراحی مدل ساختاری تفسیری شکلگیری رفتار خرید آنلاین اجباری و ناگهانی مصرفکننده [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 71-106]
-
عزیزی، شهریار
ارزیابی اثر منابع پشیمانی، مقایسه اجتماعی و پشیمانی بر واکنش-های مشتری [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 128-146]
-
عزیزی، مهشید
دلبستگی و نفرت از برند، دو روی سکه در مدیریت برندها (مطالعه موردی: مشتریان تلفن همراه برند اپل ) [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 138-159]
-
عسگرنژاد نوری، باقر
تاثیر منافع اجتماعی و اطلاعاتی بر نگرش نسبت به جوامع برند آنلاین و رفتار مصرفکننده [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 21-44]
-
علی زاده جورکویه، ابراهیم
ارائه الگوی عوامل تاثیرگذار بر تمایلات رفتاری گردشگران نسبت به مصرف غذا در استان گیلان با استفاده از نظریه دادهبنیاد [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 28-50]
-
علیقلی، منصوره
ارائه مدل آمیخته یکپارچه بازاریابی مبتنی بر رفتار مشتری صنعتی (مطالعه موردی: شرکت نفت بهران) [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 1-20]
-
علیمیرزایی، هادی
از مولفه های نگرشی تا تمایل به خرید؛ بررسی نقش آمیخته بازاریابی، مسئولیت اجتماعی و کیفیت ادراک شده؛ رویکردی به بازاریابی سبز (مورد مطالعه: مشتریان محصولات ارگانیک) [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 91-112]
-
علینژاد، مریم
شاخصهای تأثیرگذار بر نگرش مصرفکنندگان بازار خودروهای لوکس به روش تحلیل مضمون [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 51-71]
-
عیوضی نژاد، سلمان
ارزیابی اثر منابع پشیمانی، مقایسه اجتماعی و پشیمانی بر واکنش-های مشتری [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 128-146]
غ
-
غفوریان شاگردی، امیر
از مولفه های نگرشی تا تمایل به خرید؛ بررسی نقش آمیخته بازاریابی، مسئولیت اجتماعی و کیفیت ادراک شده؛ رویکردی به بازاریابی سبز (مورد مطالعه: مشتریان محصولات ارگانیک) [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 91-112]
-
غمخواری، سیده معصومه
نقش میانجی نفرت از برند در تأثیر تجربه منفی مشتری بر مقابله با برند و اجتناب از برند [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 1-25]
ف
-
فانی، مجید
نقش میانجی نفرت از برند در تأثیر تجربه منفی مشتری بر مقابله با برند و اجتناب از برند [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 1-25]
-
فدایی، مهدی
بررسی رابطه به خاطر سپاری پیامهای بازرگانی و هیجانات دیداری و شنیداری با استفاده از رویکرد بازاریابی عصبی [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 129-142]
-
فرجی، پریسا
بررسی تأثیر نقض و تخطی از قراردادهای روانشناختی بر رفتار شهروندی مشتریان بیمارستان ها با توجه به نقش میانجی اعتماد مشتری [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 51-70]
-
فیروزی، لیلا
واکاوی نقش رسانه ای شدن و مسئولیت اجتماعی شرکت بر ادراک مشتری با توجه به نقش تعدیلگر ریسک شهرت (مورد مطالعه : مشتریان محصولات شرکت اروم آدا) [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 72-90]
-
فروزان، مجید
طراحی مدل موفقیت و کارایی مناطق ویژه اقتصادی با تمرکز بر رفتار صادراتی [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 147-184]
ق
-
قادری، محبوبه
بررسی تصویر ذهنی فردی و بینافردی نوجوانان درمورد مصرف شیر: رویکرد هویتیابی و جمعهای همتایان [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 27-49]
-
قرشی، صالح
ارزیابی اثر منابع پشیمانی، مقایسه اجتماعی و پشیمانی بر واکنش-های مشتری [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 128-146]
ک
-
کاظمی نیا، آزاده
بررسی تصویر ذهنی فردی و بینافردی نوجوانان درمورد مصرف شیر: رویکرد هویتیابی و جمعهای همتایان [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 27-49]
گ
-
گنجی، فرید
شناسایی و اولویتبندی شاخصهای شعف مشتریان ورزشی: با تاکید بر ورزشکاران خبره ایران [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 90-112]
ل
-
لطفی زاده، فرشته
ارائه الگوی پیامدهای استعاره های دیداریِ تبلیغات تعاملی بر رفتار مصرف کنندگان با استفاده از تکنیک دلفی [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 185-213]
م
-
محسن، افشین
ارائه الگوی ارزش ویژه برند جهت افزایش سهم بازار: مبتنی بر دیدگاه رفتار مصرف کننده [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 160-179]
-
محمدی، سردار
شناسایی و اولویتبندی شاخصهای شعف مشتریان ورزشی: با تاکید بر ورزشکاران خبره ایران [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 90-112]
-
محمدی، فرزانه
بررسی تاثیر دینداری مصرفکنندگان مسلمان بر نگرش به برند، تمایل شخصی و قصدخرید نسبت به محصولات لوکس [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 143-166]
-
محمدیان، محمود
تدوین الگوی حمایت مصرف کننده از وبسایت براساس غنا و تعامل پذیری درک شده: با رویکرد تحلیل مضمون [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 26-50]
-
محمودی، ادریس
ارائه مدل عوامل موثر برصادرات فرش دستباف از دیدگاه قابلیتهای پویا و قابلیتهای بازاریابی با تاکید بر نگرش مشتریان هدف [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 214-239]
-
مسعودی پور، سعید
بررسی تاثیر دینداری مصرفکنندگان مسلمان بر نگرش به برند، تمایل شخصی و قصدخرید نسبت به محصولات لوکس [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 143-166]
-
مشبکی، اصغر
طراحی مدل وفاداری مشتریان (مورد مطالعه: سازمان تأمین اجتماعی) [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 136-159]
-
ملکی، محمد حسن
دلبستگی و نفرت از برند، دو روی سکه در مدیریت برندها (مطالعه موردی: مشتریان تلفن همراه برند اپل ) [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 138-159]
-
میمندی، فاطمه
" بررسی سطح تمایل گردشگران ایرانی جهت سفر به مقاصد داخلی در دوران بحران کووید-19 " [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 1-27]
-
مهرابی، علی
ارائه مدل عوامل موثر برصادرات فرش دستباف از دیدگاه قابلیتهای پویا و قابلیتهای بازاریابی با تاکید بر نگرش مشتریان هدف [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 214-239]
-
موجودی، امین
تأثیر انگیزههای مذهبی، انسانی و مالی بر قصد مشارکت خیرخواهانه، قصد خرید و نگرش به فروشگاه [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 115-135]
ن
-
ناصحی فر، وحید
تدوین الگوی حمایت مصرف کننده از وبسایت براساس غنا و تعامل پذیری درک شده: با رویکرد تحلیل مضمون [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 26-50]
-
نسیمی، محمد علی
شاخصهای تأثیرگذار بر نگرش مصرفکنندگان بازار خودروهای لوکس به روش تحلیل مضمون [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 51-71]
-
نوربخش، کامران
طراحی مدل دو جنبهای وفاداری مشتریان خدمات بانکداری الکترونیک [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 113-137]
-
نوری نسب، محبوبه
طراحی مدل دو جنبهای وفاداری مشتریان خدمات بانکداری الکترونیک [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 113-137]
و
-
وظیفه دوست، حسین
تأثیر انگیزههای مذهبی، انسانی و مالی بر قصد مشارکت خیرخواهانه، قصد خرید و نگرش به فروشگاه [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 115-135]
ه
-
همایون فر، مهدی
بررسی رابطه به خاطر سپاری پیامهای بازرگانی و هیجانات دیداری و شنیداری با استفاده از رویکرد بازاریابی عصبی [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 129-142]
ی
-
یاراحمدی، فتانه
بررسی تأثیر نقض و تخطی از قراردادهای روانشناختی بر رفتار شهروندی مشتریان بیمارستان ها با توجه به نقش میانجی اعتماد مشتری [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 51-70]
-
یونسی، محمد
الگوی تداوم خرید محصولات مشابهاصل در سطح سازمانی (مورد مطالعه: محصولات صوتی و تصویری مشابهاصل) [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 70-89]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد